Svjetski dan meteorologije u Zagrebu

Dan prije nego sam se zaputila u Zagreb, počeo je padati snijeg tolikim intenzitetom da su se kolege sa posla kao i porodica zabrinuli i počeli smo preispitivati da li uopšte vrijedi putovati po tom nevremenu. Tako zakompliciran početak ipak nije odredio tok moje posjete koja je bila krasan početak mini godišnjeg odmora.

Odmah po prelasku granice BiH sa Hrvatskom, osjetila sam olakšanje jer snijega ni hladnoće uopšte nije bilo u intenzitetu kojeg sam se plašila i u Antunović hotel sam se smjestila, oduševila svojom sobom i odmah zaputila u obilazak grada. Ovo je bila moja druga posjeta Zagrebu – prvog puta sam također bila na poslovnom putovanju.

Tokom kratke šetnje centrom grada, morala sam posjetiti Muller – onaj na Trgu bana Jelačića mi je bio baš po volji. Uspjela sam isprobati parfeme poput nove Muglerove Aure, Acqua di Colonia (jednu cologne sam ponijela u Sarajevo) te sam uživo vidjela Urban Decay Naked paletu i odlučila da ću je definitivno kupiti (prekrasna je!). Kada putujem izvan BiH, volim tražiti proizvode i brendove koje nemamo na domaćem tržištu. Tako sam kupila Essie Turquoise & Caicos, L’Oreal kremu sa jasminom za skidanje šminke, Batiste šampon za suho pranje i mnogo proteinskih čokoladica i šejkova.

The Core je radnja također na trgu gdje sam pronašla Calvin Klein donji veš na popustu a večerala sam preukusne Istanbul kofte sa rižom u Lokma lokalu. Naravno da sam posjetila Douglas gdje sam testirala mnogo Benefit kozmetike (korektori i olovke za obrve su im fenomenalni, naredni put ih kupujem) pa čak i drogerie markt u kojem me prijatno iznenadilo prisustvo Nuxe brenda (isprobala sam Nuxe parfem – fantazija) ali i Nivea toaletne vode (nju nisam isprobala jer je tester bio potpuno prazan). Obavezno sam morala posjetiti DHMZ tj. zagrebački hidrometeorološki zavod koji je osnovan davne 1947. godine.

Sutra sam nakratko svratila do City Center one šoping centra, prozujala kroz radnje a zaustavila se u mandisPharm apoteci u kojoj me naprijatnije iznenadila Veronika, divna promotirka Apivita brenda. Detaljno sam proučila Apivita ponudu, kao i Phyto njegu kose te došla do zaključka kako bi se oba brenda trebala naći u rutinskoj upotrebi. Nakon ukusnog mango smoothieja u kafiću u prizemlju, vratila sam se do Antunović hotela gdje sam se sastala sa kolegama meteorolozima iz cijelog regiona.

Svjetski dan meteorologije se obilježava 24. marta i tradicionalno godišnje okupljanje je idealna prilika da se držim sa kolegama iz struke. Upoznala sam divne kolege i kolegice iz Mađarske, Bugarske, Makedonije, Slovačke, Hrvatske, Srbije, Crne Gore a uz vodstvo kolega iz Cro Contola smo se zaputili u obilazak Trakošćan dvorca, nedaleko od Zagreba. Nakon odlično organizovane ture obilaska, skoknuli smo do hrvatskog Zagorja na degustaciju domaćeg vina i sira te svirku uživo.

Uvečer smo se vratili u hotel, brzinski se osvježli i sišli u salu za proslavu gdje smo imali govor domaćina iz Cro Controla, dodjelu poklona te smo ostatak večeri proveli u razmjeni iskustava sa posla te opuštenom druženju uz večeru. Nažalost, iako sam sa svojih trideset godina i dalje najmlađa među kolegama, moram priznati da sam potpuni slabić i nisam mogla da ostanem budna nakon pola dvanaest. Starije kolege su pak oduševile energijom i rasplesano su dočekali jutro dok sam se ja do ponoći spremila i zaspala.

Sutra sam nakon dobrog doručka iskoristila koji sat prije nego se vratim kući pa je posjeta u Ikea centar bila obavezna. Oduševila se izborom posteljina, posuđa, dekoracija i namještaja (kupila sam par sitnica a da sam slučajno imala veći budžet i kombijem da putujem, sa sobom bih ponijela mnooogo više!). Zasladila sam se Ikea marzipan kolačićima, kuć ponijela još i tačno poslije osam navečer došla svojoj lijepoj kući i najdražem suprugu. Volim putovati ali još mi je draže vratiti se kući. Ipak, kući zaista jeste najljepše.

4 Comments

1. daniela
    April 12, 2018 / 8:49 am

odlično poslovno putovanje! 😀

• Coco
      April 14, 2018 / 3:52 pm

E da, kući je uvijek najljepše <3
      Btw.Nivea parfem je san snova, iako parfeme sporo trošim, taj sam baš brzo potrošila. Ako opet nekad negdje naletiš na njega, go for it 😍
      Kao i uvijek, slike su ti top 👌
      Pozz

• selma
        Autor
        April 16, 2018 / 2:56 pm

Ne znam da li si primjetila da je kod nas stigao muški Nivea parfem – tamno plava bočica.
        Miriše po njihovom after shave-u ali nam još nije došao taj bijeli Nivea EDT.
        Ako mi se pruži prilika definitivno ga nabavlja – hvala na preopruci, ali i komplimentu za fotke!
        ❤ ❤ ❤

• selma
      Autor
      April 16, 2018 / 2:54 pm

Hvala Daniela – i slažem se! Ne idem često na poslovna putovanja ali ona na koja sam otišla su bila vrijedna čekanja 🙂

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *